DZIĘKUJEMY ZA TWOJE ZAINTERESOWANIE OFERTĄ.

Poniżej znajdziesz najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi na nie. Jeżeli masz inne pytanie zadaj je za pośrednictwem formularza.

PYTANIA I ODPOWIEDZI

W jaki sposób mogę skorzystać z otrzymanej propozycji?

Aby skorzystać z propozycji, naciśnij "Jestem zainteresowany" w wiadomości, którą wysłaliśmy. Skontaktuje się z Tobą nasz pracownik aby dokończyć formaloności.

 

Otrzymasz komplet dokumentów do akceptacji (np. w przypadku importów czy przesyłek, które wymagają odprawy celnej należy upoważnić Agencję Celną DHL Express do reprezentacji Twojej firmy przed Urzędem Celnym).

 

Po akceptacji i rejestracji informacji w systemach otrzymasz swój indywidualny numer konta.

 

Czy umową wiąże się z abonamentem?

Nie, nie pobieramy abonamentu. Od nas otrzymasz jedynie faktury za wyslane lub importowane przesyłki oraz jeżeli wystąpią - faktury za należności celno-podatkowe, które opłacamy za Ciebie w przypadku przesyłek importowych podlegających odprawie celnej.

Czy jest minimalna liczba przesyłek, którą musze wysłać?

Stawki na transport, które otrzymujesz wraz z numerem konta obowiązując w danym roku kalendarzowym. Warunkiem ich obowiązywania jest wysłanie 3 przesyłek 

Jak mogę nadawać przesyłki?

Przesyłki możesz tworzyć w portalu MyDHL+.

W aplikacji:

- wycenisz przesyłkę

- utworzysz listy przewozowe

- zamówisz odbiór przesyłki przes kuriera

Jak wycenić przesyłkę lub sprawdzić oferowany czas transportu?

Po otrzymaniu konta zarejestruj się w MyDHL+ lub jeżeli posiadasz juz login dodaj numer klienta w swoim profilu.

 

W aplikacjia możesz sprawdzić czas i cenę przesyłki oraz utworzysz list przewozowy.

 

Przesyłke wycenisz równiez dzwoniąc do Działu Obsługi Klienta pod numer 42 6 345 100. Po połaczeniu z infolinią DHL Express wybierz 1.

 

NIE PRZYGOTOWALIŚMY ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE?

Zadaj je poprzez poniższy formularz.