Wykorzystaj działania marketingowe w wyszukiwarkach czy mediach społecznościowych. Zapoznaj potencjalnych klientów z produktem i dostarczaj wiedzy o nim. Im lepiej przygotujesz urzytkowników do zakupów efektywniej zamienisz ich w kupujących.
Zatrudnij kogoś kto jest na bieżąco ze zmianami reguł wyszukiwarek, używaj odpowiednich narzędzi aby znaleźć jak najlepsze frazy. Pamietaj przy tym że adresujesz swoja komunikację przede wszystkim do ludzi - nie robotów Google.
Istnieją liczone wskazówki dotyczące optymalizacji współczynnika konwersji (CR), z którymi możesz eksperymentować, np. call-to-action (CTA). Zmiana jego rozmiaru, koloru, pozycji lub brzmienia może znacznie zwiększyć współczynniki konwersji.
Nawet 1/3 użytkowników opuszcza witryny, gdy wymagana jest rejestracja. Nie rezygnuj z rejestracji ale uczyń to opcjonalnym i wyjaśnij, dlaczego to dobry pomysł. Utrzymaj prostą formę i zbieraj minimum danych.
Ciągłe testowanie, monitoring i wprowadzanie stopniowych ulepszeń w obsłudze klienta działało na sukces w handlu elektronicznym marek, takich jak Amazon, ASOS i Made, więc powinieneś zrobić to samo.
Znana równiez jako "kupili także". Przeglądający model smartfona z aparatem 12MP "także" może być zainteresowany niewiel droższym modelem z aparatem 16MP i 128GB pamięci.
Niektórzy klienci pozytywnie reagują na zachęty do większych zakupów, inni zaczną mniej myslec o Twojej ofercie. Testuj i słuchaj klientów aby znaleźć najbardziej optymalne rozwiązania.
Pomogają zwiększyć ruch i sprzedaż w którtkim okresie, jednak stosowane bez określonego celu mogą obniżyć wartośc sprzedaży.
Pozyskanie nowego klienta może byc 5 razy kosztowniejsze niż utrzymanie obecnego. Opracuj działania retencyjne. Dłuższe relacje i interakcje do mniejsze naklady na utrzymanie klienta.
Właściele Amara wyjasniają w jaki sposób utrzymują wysoki poziom skupienia na kliencie.
Przeczytaj jak Amara zmieniła swoje oblicze. Od sklepu stacjonarnego do sieci sklepów internetowych odnoszacych sukces na świecie.
Sprawdź jak możemy pomóc w dotarciu do Twoich zagranicznych odbiorców.
Wygodne opcje dostawy są wysoko cenione wśród odbiorców, szczególnie konsumentów. Twoi odbiorcy mogą wybrać dokładnie kiedy i gdzie chcą odebrać przesyłkę.
Nasze usługi - ekspresowe przesyłki międzynardowe umożliwiają dostawy przed określoną godziną. Jeżeli przesyłka za granice jest naprawde pilna możesz nam zaufać.
Badania wskazują, że ekspresowa dostawa oraz proste zwroty pozytywnie wpływają na decyzje zakupowe Klientów.